Sunday, October 17, 2010

 

EN RESPOSTA A CARME PRADA- TEMA LA PORTELLA

EN RESPOSTA A CARME PRADA
Agraeixo la informació donada respecte els sarcòfags que es trobaven a l’església de Sant Pere de la Portella, i que ara es troben a l’església de Sant Maurici. Encantat de saber-ho i felicitats pels qui varen salvar-los.
Em consten els grans esforços fetes per vostès mateixa i moltes altres persones agrupades a l’entorn dels Amics de La Portella. Gràcies a grups de persones com aquestes s’han aconseguit salvar valuosos monuments aquí a la comarca del Berguedà i per tot arreu.
Demano, doncs, disculpes per la informació errònia, tot i que no fa pas més d’un any que vaig visitar La Portella i també Sant Maurici. La propera vegada faré atenció als detalls explicats. En quan a antigues obres d’art presents en el Monestir o en l’església li agrairia em detallés què se n’ha fet.
De petit, la gent de Borredà anàvem d’aplec una vegada l’any a La Portella, i recordo l’existència d’ornaments eclesiàstics, i divers mobiliari present a la casa que feia de sacristia . No sé on va anar a parar tot aquest material.
El meu interès des de fa anys en La Portella ha estat el mateix que el de vostè i moltíssim altra gent que pretén aturar la degradació dels monuments que tenim, i aconseguir que siguin restaurats i protegits.
Per tant, m’excuso per haver donat una informació errònia, i em satisfà que defensi aferrissadament un monument com el de La Portella en tots els àmbits. En això sempre ens hi trobarem. Molt cordialment. Joan Roma, alcalde de Borredà.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?