Tuesday, December 09, 2008

 
ESCRITS – ARTICLES QUE APAREIXEN EN EL MEU BLOG.
Algunes persones que segueixen el meu blog m’han demanat el perquè de tants escrits que tenen el format de articles d’opinió. El cert és que son articles pensats i preparats per sortir publicats en algun dels mitjans de comunicació d’aquestes comarques.
Des de fa uns anys tinc el compromís de fer un article setmanal pel diari Regió 7, el qual ha d’aparèixer els dijous, tot i que alguna setmana ho fa els dimecres, i altres els divendres o dissabtes. Això ja depen del propi diari, i a mi personalment considero que el dia no és rellevant. Si bé algunes persones si que m’han comentat que seria millor mantenir sempre el mateix dia de la setmana. En fi, això ja no depen de mi.
Faig també un article setmanal per una revista de la comarca del Solsonés que es diu Celsona. Una revista amb informació de tot el que passa a la capital i a la comarca i que es molt llegida per tothom.
Un tercer article el faig per una altra revista d’una altra comarca veina. En aquest cas es tracta del Lluçanés que té una revista quinzenal que es diu La Rella, i que també es molt apreciada i llegida per tota la gent d’aquest territori.
Un quart article, el faig per alguna altra publicació periòdica com el Berguedà Actual,que facilita la aparició d’un article cada mes. O el setmanari dels dissabte de Regió 7 , dedicat a la comarca del Berguedà.
I per últim, a vegades encara en faig algun altre per alguna altra revista o diari d’abast nacional. Per aquest motiu en el meu blog hi ha tants articles. Em serveix per una doble funció. Com arxiu dels articles i perquè la gent que no tingui aquestes publicacions al seu abast els pugui llegir en aquest espai.
A part, hi poso tot un seguit de noticies, informacions i documentacions relacionades amb el poble , pobles veins, comarca, o el país. Crec que és una bona manera de donar a conéixer temes que poden ser interessants per molta gent, i al mateix temps també practico l’escriure que va prou bé, de tant en tant.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?