Wednesday, November 15, 2006

 
HORA DEL RELLEU – CONTINUAREM TREBALLANT EN UN ALTRE LLOC
Aprofito el darrer dia de ser diputat en funcions per acomiadar-me i anunciar la continuïtat en altres indrets, i altres funcions.
He estat 16 anys diputat al Parlament i com a tal, adscrit pel PSC, a les comarques del Bages, Berguedà i Solsonès.
Ha estat una feina interessant, moguda, i engrescadora a temporades. Haver estat en el Parlament des de la III legislatura fins la VII és prou important com per emportar-me un bon grapat de records i satisfaccions.
No cal dir que és ben diferent ser diputat a la oposició que diputat en el govern i ara podrem veure bona part dels fruits que es varen iniciar en la passada legislatura.
En fi, tots els que estem en política sabem que hi som provisionalment i que sempre hem d’estar predisposats a deixar pas a noves generacions. Aquest és el meu cas. He volgut sempre demostrar que en política s’ha de saber entrar amb la mateixa predisposició i elegància en que se sap sortir. I ara ha estat l’hora de donar pas a una nova candidata que continuarà la meva feina en aquestes comarques de la Catalunya Central.
Però continuaré treballant en el lloc inicial, el municipi de Borredà ( Berguedà) ,del qual sóc alcalde des de fa prop de 16 anys i en vaig ser Regidor 12 més. Es a dir, porto prop de 28 anys de representant municipal del PSC amb la mateixa il·lusió i ganes de treballar de sempre.
També continuaré escrivint en diferents indrets i per descomptat em trobareu en el meu Blog. En tant que membre de les Executives de Agrupació del Berguedà i de la Federació XI , faig d’articulista “oficial” en el diari Regió 7 on em podeu trobar tots els dijous, i a la revista Celsona del Solsonès on hi faig un article setmanal, com també a la revista La Rella del Lluçanès on apareix un article cada quinze dies.
En definitiva, girem una pàgina de la meva vida per obrir-ne un altre i continuar treballant en els indrets més adequats, al temps, la edat i la disponibilitat. Alguns varem començar molt aviat la vida política i amb 55 anys sembla que haguem fet un recorregut molt més llarg. L’important , però és fer el que un creu, de la millor manera possible. I la suma de tots plegats és la que fa fort el PSC.
Ara comença una nova etapa plena d’oportunitats. Pels qui hem vist la llarga temporada de governs de CiU, poder participar en el segon tram de govern d’esquerres omple d’il·lusió i esperança. Estic convençut que sabrem millorar resultats.
Dic,doncs, un a reveure, en un altre indret, diferent de les pàgines del Parlament, però sempre a la seu del PSC on vaig entrar oficialment l’any 79. Fins a sempre. Una cordial abraçada.
Joan Roma i Cunill.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?