Sunday, May 13, 2012

 

SERVEIS BÀSICS EN TELECOMUNICACIONS

SERVEIS BÀSICS DEFICIENTS Fa pocs dies varem assistir a una reunió amb un representant de la Secretaria General de Telecomunicacions de la Generalitat, el qual va assumir les clares deficiències dels serveis a la comarca del Berguedà. Es d’agrair aquest reconeixement, i tot seguit, posar-hi solució. Fa molts anys que la majoria d’ajuntaments de la comarca ens hem queixat de les deficiències no solament de cobertura, sinó també de capacitat. Sovint, s’ofereixen uns serveis que en realitat son molt diferents dels proclamats en propaganda i difusió. Les deficiències afecten totes les empreses i tots els serveis de manera que s’ha d’exigir a totes les companyies, les inversions necessàries per resoldre aquests problemes. El representant de la Generalitat va prendre nota de les peticions i queixes donades i es va comprometre a tractar-les amb els responsables corresponents. El que també hem de fer, és demanar a nivell particular la correcció d’aquestes deficiències quan les trobem. No esperem que un altre ho faci, sinó que cadascú faci servir el mitjà que cregui més oportú, però que tiri endavant. Recordem que la Diputació de Barcelona, disposa de l’oficina d’atenció al consumidor que ve al poble cada dos mesos. Oportunament avisem en nota a les cartelleres municipals, però sinó també s’hi pot contactar per mitjà del telèfon general de la Diputació, el 934022222. Disposar d’una bona cobertura és bàsic, tant pels particulars com per les empreses, i els compromisos de solució, s’han incomplert nombroses vegades, de manera que estem carregats de raó per reclamar.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?