Tuesday, March 08, 2011

 

UN NOU SERVEI DE TELEFONIA MÒBIL

MOVISTAR LAMENTA EL CANVI DE COMPANYIA.
Fa un mes , l’ajuntament va decidir canviar de companyia telefònica, a la vista de que una nova empresa (Vodafone) oferia millors garanties tècniques i millor preu pel servei de mòbils.
Després d’anys de queixar-nos del mal servei de la telefonia mòbil, després de presentar denúncies davant la Generalitat i la Oficina del Consumidor, i exposar les deficiències del servei en els mitjans de comunicació, sense obtenir cap canvi, varem optar per anar a una altra empresa.
Donat el pas, ara comercials i directius de Movistar s’han posat en contacte amb l’ajuntament per demanar disculpes i fer propostes de noves fórmules i condicions del servei. Han arribat tard. No solament per part de l’ajuntament sinó també perquè molts particulars han canviat d’empres, i és lògic que s’hagin donat compte d’aquest moviment , tot i ser un poble petit.
Hem fet el que havíem de fer. Si paguem per un servei , i aquest servei no té la qualitat ni la amplitud contractada, és lògic marxar-ne i anar a una altra empresa. Es el que hem fet, i no pot ser que una vegada donat el pas, vinguin al darrera prometent canvis que fins ara no s’havien produït.
Estem satisfets amb la nova empresa, i si Movistar es compromet a millorar el servei, tant millor pels que continuen com a clients. El que no farem ara, és retornar a la vella empresa. La nova empresa ha demostrat tenir més esperit comercial i la recompensa és l’increment de clients, entre els quals, l’ajuntament.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?