Saturday, December 29, 2007

 
NOUS CURSOS D'INFORMÀTICA

Entrar en el món de les noves tecnologies és un repte per a tots els que tenim una certa edat. Durant molts anys , jo mateix, m'hi vaig resistir. Tenia els problemes resolts, amb una secretària a l'ajuntament que coneixia bé tots els secrets de la informàtica, i el mateix em passava en el Parlament o a nivell de partit.
Però, un dia vaig decidir que no podia dependre dels altres i que havia d'entrar en aquest nou món. Sincerament ho veia molt més complicat del que realment és. Em feia mandra perquè creia que necessitaria mesos per arribar a fer el més indispensable. Res de res, va ser ràpid i senzill.
Uns primers cursets de poques hores, i després molta pràctica amb l'ordinador i al cap de pocs dies s'entra en un món absolutament meravellós. Es pot viatjar, consultar, escriure, enviar i rebre informació i documentació de tot el món.
I personalment em considerava poc destre per aquestes tecnologies. La meva especialitat son les lletres i no la tecnologia, però vaig comprovar que tot és més fàcil del qua aparenta.
Per tant animo a totes les persones de mitjana edat i les més grans a que facin un petit esforç i comencin els nous cursos d'informàtica. Tots els intessats que es posin en contacte amb en Antonio Velasco i ell ja organitzarà dies i hores. Pensem fer cursets als matins i les tardes ,per facilitar petits grups i horaris de la gent si treballen.
A més, tenim dos ordinadors en el Centre Cívic, però després de festes també organitzarem trobades, cursos i tallers de pràctica a les Escoles dintre del projecte de POBLE EDUCADOR. Allà hi ha més ordinadors i es poden fer grups més grans i fins i tot anar-hi a fer pràctiques. Com també compaginar diferentes edats perquè pugueu veure com treballen els nens i nenes, o els joves amb els ordinadors i tot el que podem aprendre d'ells.
En definitiva, ànims a tots i a totes, i aprofiteu les facilitats que us donem des de l' Ajuntament i des de la Associació de la Gent Gran per aprendre informàtica d'una manera fàcil, i gratuïta.
A veure quants donen el pas. Rebeu una cordial salutació. Joan Roma, Alcalde.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?