Wednesday, May 22, 2019

 

REGAL DE COMIAT. A PUNT PEL RELLEU - Blog personal


REGAL DE COMIAT –A PUNT PEL RELLEU.
Arribat al final dels 40 anys de dedicació a l’Ajuntament de Borredà, és hora del relleu. Un primer pas, seran les eleccions municipals del proper diumenge dia 26, i el definitiu serà el 15 de juny al migdia, quan els nous càrrecs electes, assoliran la condició de regidors/es, i elegiran al nou alcalde /alcaldessa, pels propers 4 anys.  Aquell serà el moment, de traspassar el càrrec i desitjar bona sort, i bons encerts a l’alcalde /essa, al seu equip , i al Consistori, al complert.
Aquesta és una cadena, sense final, que cada 4 anys es va renovant i que indica la bona salut de la democràcia, en la que estem immersos.
Per a mi, ha estat un honor poder dedicar 40 anys, a l’Ajuntament del poble on he nascut, i en el qual he viscut la major part de la meva vida. Mirant enrere, i sospesant tot el que hem fet, en conjunt, podem estar satisfets de la feina feta.
I la feina feta, és mèrit de tots els qui s’hi han dedicat: polítics, tècnics, treballadors, i veïns i veïnes que hi han participat o col·laborat.
Fa temps, pensava en tenir algun detall per als qui hem compartit aquests darrers anys, puix que era impossible fer-ho amb tots els qui ho han fet, durant els 40 anys. I donant voltes, a com expressar l’agraïment i felicitació, ahir, dimarts dia 21 de maig, vaig tenir la gran sorpresa de compartir un dinar a Berga, en el restaurant La Cabana, amb tots els membres de l’equip de govern, treballadors i tècnics , de l’Ajuntament.
Per a mi, un acte com el d’ahir, compensa i suposa sortir per la porta gran. No en tenia ni idea, ni m’esperava un detall com aquest. He dedicat i compartit la feina municipal, sense esperar res a canvi, sinó el simple reconeixement d’haver fet el millor possible, la meva feina. Ahir, vaig tenir la satisfacció de veure com aquesta feina ha estat en sintonia i compartida amb tot i totes els qui l’hem feta realitat.
Avui, l’endemà del dinar, m’he llevat amb l’energia i ganes de tancar el màxim de temes pendents, per a fer el traspàs, en les millors condicions possibles. Agraeixo enormement el dinar d’ahir, i el regal obtingut ( un magnífic bolígraf) que vaig estrenar en el meu examen de final de segon curs de rus, a la Universitat de Manresa.
Ha valgut la pena els esforços i temps dedicat al poble de Borredà, i felicito i agraeixo la magnífica feina feta, per cadascun dels membres polítics, funcionaris, treballadors i tècnics compartits amb altres ajuntaments. Entre tots hem fet possible, un poble millor.
Gràcies a tots i totes. Era el millor regal que em podíeu fer.
Borredà, 22 de maig de 2019.
L’Alcalde- President

Joan Roma i Cunill





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?